دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

 

مجلس فقير است!

 

حالا كه بودجه به طور مساوي ميان مجلسيان و مردم تقسيم شد (20 درصد مردم، 80 درصد مجلس)! شيپورچي وقتي علت اين تقسيم شديداً عادلانه رو جست‌وجو كرد، متوجه شد كه مجلس خيلي فقيره و نياز به بودجه داره!
در فقر مجلس همين بس كه نمايندگان منفعل افولگرايان تو تهران مبلغ ناقابل 16 ميليارد تومن خرج تبليغاتشون شد و حتي بعضي از آنها خيابوناي تهران رو با پوستر تبليغاتي آسفالت كرده بودن! يا يكي از نماينده هاي فقير مجلس هست كه مرتب با اين و اون لابي مي‌كنه تا خرج زندگيش دربياد! چند تا نماينده فقير هم بودن كه چند ماه به رئيس شستا گير دادن كه يه سمت مديرعاملي تو شستا بهشون بده تا خرج زن و بچه‌شون در بيارن والا استيضاحش كنن!
يه نماينده ديگه هم هست كه علاوه بر فقر مالي، تو ادبياتش هم كم آورده كه اگه كل بودجه سالانه رو هم خرجش كنن، هيچي از فقرش كم نمي‌شه! اين نماينده فقير هر از چند گاهي بدون اختيار درافشاني‌هايي مي‌كنه كه حتي نمونه‌ش تو گلستان و بوستان سعدي هم پيدا نمي‌شه! اين نماينده تحت تأثير فقر زياد گهگاهي فحاشي هم مي‌كنه كه به علت روابط فاميلي تو مجلس، كسي كارش نداره! به اعتقاد شيپورچي، بهترين راه براي فرار از فقر مجلس، استفاده از آقاي لابي‌گر است. ايشون به طور همزمان از چند جناح سياسي ارتزاق مي‌كنه و اگه مورد سؤال قرار بگيره ميگه من به اين مسائل بي‌اهميت جواب نميدم. نماينده‌هاي جمعيت رهپولان هم هستن كه مرتباً از دولت ارتزاق مي‌كنن و وقتي دولت محلشون نمي‌ذاره، شروع به داد و قال مي‌كنن و...
حالا اون آقايي كه يه زماني مي‌گفت: دولت نبايد گداپروري كنه، الآن از فقر مجلس مي‌گه. خوبه كه دولت يه بودجه كلان جهت فقرزدايي از مجلس خرج كنه يا محل سكونت بعضي نماينده‌هاي خاص! به عنوان مناطق محروم ثبت بشه (پاسداران- نياوران و...).

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:گرانی-مجلس -لاریجانی, توسط محمد

بهم ریختن جو روانی جامعه بیشترین اسیب را به تمام بخش های جامعه میزند لذا باید گفت که عاملان این لجام گسیختگی اگاهانه به این موضوع دامن میزنند ودستگاه قضائی هیچ واکنشی نشان نمیدهد.

ارسال در تاريخ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:گرانی-مجلس -لاریجانی , توسط محمد


تهمت‌زني و دروغ‌پردازي بي‌سابقه وزير اخراجي
خبر ديگر اين كه صفار هرندي وزير اخراجي دولت نهم كه يد طولايي در دروغ‌پردازي، حرمت‌شكني و هتك حيثيت دولت دكتر احمدي‌نژاد دارد در جديدترين افاضات خود با سوء‌استفاده از تريبون مقدس نماز جمعه و بدون نگراني از برخورد قضايي، اتهامات و دروغ‌هاي سنگيني را متوجه رئيس جمهور و خادمان حقيقي ملت نمود. بر اساس گزارش ايلنا وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در دولت نهم گفت: برخي آقايان مي‌گفتند احترام روحانيون و علما واجب، اما وقتي علما فتوا مي‌دهند، مي‌گويند علما نظري داشته‌اند و ما هم نظري ديگر داريم و اين يعني در مقابل فتواي علما، از خود فتوا مي‌دهند.
صفار هرندي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه قم بدون ارائه هيچ سندي گفت: آن شخصي كه به فرمان ولي فقيه عمل مي‌كند به خدا نزديك‌تر است نه آن شخــصي كه وقتي ولي فقيه حكمي مي‌دهد قهر مي‌كند و مي‌رود و يا اين‌كه وقتي ولي فقيه مي‌گويد اين آدم صلاحيت ندارد كنار تو باشد ابرو‌هايش را بالا مي‌اندازد.صفار هرندي گفت: مي‌بينيم، طرف مي‌آيد و براي پيروي نكردن از ولي فقيه بازي در مي‌آورد و براي طفره رفتن از فرمان نايب امام زمان(عج) به دروغ به امامت ولي عصر(عج) توسل مي‌جويد و مي‌گويد وقتي ما خود امام زمان(عج) را داريم به حجت و نايب او نيازي نداريم. تو غلط كردي؛ تو بي‌سر و پا و بي‌مقدار از معرفت و بي‌مقدار از ايمان و بي‌مقدار از تقوا!اين وزير اخراجي در ادامه گفت: بعضي از رفقايشان بعد از دستگيري، اعتراف كردند كه گاهي در طول يك مسافرت مي‌ديدم كه اين‌ها يك ركعت نماز هم نخوانده‌اند؛ مي‌گويند ما به آنها گفتيم كه ما فكر مي‌كرديم شما با اين ارتباطي كه با ناحيه مقدسه داريد نسبت به نماز مراقبت داريد، اما آن‌ها جواب دادند كه ما به مرحله‌اي رسيديم كه از اين چيز‌ها عبور كرديم.
سردبير سابق كيهان افزود: مگر مي‌شود كسي از دستور مالك اشتر تخطي و سرپيچي كند و بعد ادعاي پيروي از علي‌(ع) داشته باشد و بگويد خود امام علي(ع) به من پيام داده كه فلان كار را انجام بده؟اگرچه هتاكي و دروغ‌پردازي عليه دولت خدمتگزار و رئيس جمهور انقلابي و محبوب ملت ظاهراً هيچ هزينه‌اي براي هتاكان ايجاد نمي‌كند، اما آيا مدعيان ايمان به حسابرسي روز جزا اعتقادي دارند؟ و آيا گمان مي‌كنند با فرار از محكمه زميني مي‌توانند از قضاوت مردم و محكمه عدل الهي نيز بگريزند؟

ارسال در تاريخ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:سکه-دلار, توسط محمد

حسني مبارك، نماد عقلانيت!

 

در پي محاكمه ناعادلانه! حسني مبارك، جمعي از مردم تندرو مصر كه همواره به بزرگان بي‌احترامي مي‌كنند دست به برپايي تجمعات غيرقانوني! زدند.
اين گروه تندرو كه متأسفانه اكثريت مردم مصر را شامل مي‌شوند، خواستار اجراي حكم ناعادلانه! اعدام براي مبارك شدند. در اين حال رئيس سابق استخبارات مصر كه از چهره‌هاي دلسوز! معتدل! و حامي مردم است، اعلام كرد: حسني مبارك طي يك سوءتفاهم و كدورت ناچيز حدود چند ميليون تندرو را در مصر به قتل رساند و اكنون پشيمان بوده و بايد زمينه بازگشت وي به حاكميت فراهم شود.
همچنين فرزندان مبارك كه مانند آقازاده‌هاي ساير نقاط دنيا از مصونيت قانوني! برخوردارند اعلام كردند بايد از تجربه بزرگان مصر و همه جناح‌هاي سياسي در اداره كشور استفاده شود و نمي‌توان مصر را با يك جناح و تفكر اداره كرد!
مبارك نيز از زندان پيام داد: من با شيوه عقلاني خود چندين ميليون مصري غيرعقلاني را سرجايشان نشاندم و همواره مخالف تندروي بودم! بايد به رأي مردم احترام گذاشته شود و به همين خاطر در طول 30 سال كليه منتخبان واقعي ملت را با احترام و عزت راهي زندان كردم. يك نماينده مجلس مصر ضمن فحاشي به اخوان المسلمين اعلام كرد: هم مبارك مقصر است، هم اخوان المسلمين. مردم مصر مشتي اراذل و اوباش هستند كه متأسفانه به مبارك بي‌احترامي كردند. من مبارك را در چارچوب نظام مصر مي‌دانم و بايد اخوان المسلمين به جرم راه انداختن كاباره و بي‌توجهي به عفاف و حجاب در مصر محاكمه شود. همچنين دختر حسني مبارك كه ديروز از كاخ ويلايي‌شان راهي مناطق محروم قاهره شده بود تا قهوه عربي بنوشد دستگير شد. ضمناً چند تن از دلسوزان حامي مبارك كه بعد از
30‌سال حالا دلشون براي ارزش‌هاي
نظام‌مصر مي‌سوزه، از انحرافات شديد اخوان‌المسلمين اعلام نگراني كرده و خواستار بازگشت عقلانيت! به اداره كشور شدند.

 

ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:دانشگاه ازاد -رفسنجانی, توسط محمد


هاشمي رفسنجاني هر موقع تصميم بگيرد، مهدي مي‌آيد!

شنيديم كه وكيل مهدي هاشمي گفته: تشخيص اين كه مهدي هاشمي چه زماني به ايران بازگردد، با هاشمي رفسنجاني است. محمود عليزاده طباطبايي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته: مهدي مايل است كه دادگاهش به صورت علني برگزار شود ولي تشخيص برگزار شدن دادگاه به صورت علني يا غيرعلني برعهده قاضي است كه وي الزامي به اجراي نظر متهم ندارد. وي ادامه داده: هاشمي رفسنجاني بايد مصالح را بسنجد و سپس تصميم بگيرد و وي نكاتي را تشخيص مي‌دهد كه ما نمي‌توانيم تشخيص دهيم. وكيل مهدي هاشمي با اشاره به اين كه با هاشمي رفسنجاني درباره بازگشت مهدي هاشمي صحبت كرده است، اظهار داشت: هرزماني كه هاشمي رفسنجاني تصميم بگيرد، مهدي به ايران بازمي‌گردد.

ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:دانشگاه ازاد -رفسنجانی, توسط محمد


مجلس با بودجه دولت چه كرد؟
دست آخر اين كه مجلس شوراي اسلامي در بررسي لايحه بودجه 91، در حالي كه رشد مجموع اعتبارات عمراني نهاد دولت را منفي كرد اما براي خود رشد هزار و 523 درصدي در اين بخش را به تصويب رساند، مشابه اين رويكرد در رشد اعتبارات هزينه‌اي هم مشهود است. براساس گزارش خبرگزاري ايسنا، با نگاهی به قوانین بودجه، دیده می‌شود که مجموع اعتبارات عمرانی مجلس در سال 1384، 12 میلیارد تومان، در سال 1390، 168 میلیارد تومان و در سال 1391، 200 میلیارد تومان است که مجموع اعتبارات عمرانی مجلس در سال جاری نسبت به سال 1384، هزار و 523 درصد رشد داشته است. گفتنی است که مجلس در سال جاری علاوه بر 200 میلیارد تومان مجموع اعتبارات عمرانی، بابت فروش ساختمان سابق خود نیز 108 میلیارد تومان را از آن خود کرده است. همچنين در رابطه با اعتبارات عمراني قوه قضائيه هم رويكرد مجلس به اين صورت بود كه مجموع اعتبارات عمرانی اين قوه در سال 1384، 79 میلیارد تومان، در سال 1390، 332میلیارد تومان و در سال 1391 مجموع این اعتبارات 610 میلیارد تومان بوده است بنابر این مجموع اعتبارات عمرانی قوه قضائیه در سال جاری نسبت به سال 1384، 670 درصد رشد داشته است. با اين وجود مجموع اعتبارات عمرانی دولت در سال 1384، 39 میلیارد تومان، در سال 1390، 24میلیارد تومان و در سال 1391، 29 میلیارد تومان است که مجموع اعتبارات عمرانی دولت در سال جاری نسبت به سال 84، رشد منفی داشته است. در زمينه اعتبارات هزینه‌ای هم مجموع اعتبارات مجلس در اين بخش در سال 1384، 61 میلیارد تومان، در سال 1390، 256 میلیارد تومان و در سال 1391، 300 میلیارد تومان است که دیده می‌شود که مجموع اعتبارات هزینه‌ای مجلس در سال جاری نسبت به سال 1384، 388 درصد رشد داشته است. گفتنی است که مجموع اعتبارات هزینه‌ای بدون احتساب 175 میلیارد تومان اعتبار برای نمایندگان دوره نهم است. همچنین مجموع اعتبارات هزینه‌ای قوه قضائیه در سال 1384، 434 میلیارد تومان، در سال 1390، یک هزار و 500میلیارد تومان و در سال 1391 مجموع این اعتبارات دو هزار و 136 میلیارد تومان بوده است؛ بنابراین مجموع اعتبارات هزینه‌ای قوه قضائیه در سال جاری نسبت به سال 1384، 392 درصد رشد داشته است. اما مجموع اعتبارات هزینه‌ای دولت در سال 1384، 91 میلیارد تومان، در سال 1390، 209 میلیارد تومان و در سال 1391، 240 میلیارد تومان است که این آمار نشان‌دهنده رشد 164درصدی مجموع اعتبارات هزینه‌ای دولت در سال جاری نسبت به سال 84 دارد.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:توهین به رئیس جمهور, توسط محمد

علي لاريجاني در فراكسيون رهروان ولايت پيش از آنكه به موضوع رياست بپردازد به برنامه‌هاي خود براي اداره مجلس پرداخت گو اينكه همچنان كه كاظم جلالي گفته بود و به رياست خود «صددرصد» اطمينان دارد.
لاريجاني بار ديگر گشاده‌دستي خود را در دادن امكانات به نمايندگان يادآوري كرد و گفت: اموري از قبيل اينكه يك نماينده دفتر كار داشته باشد و در ملاقات‌هاي مردمي‌اش با سختي روبه‌رو نباشد حداقلي است و اين موارد از جنس ولخرجي نيست.

ارسال در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:لاریجانی -هاشمی -اخبار -جوک -دانلود فیلم -, توسط محمد

تحليل هرمنوتيكي دشنام اخير به رئيس‌جمهور

 

دكتر مجتبي زارعي


درباره آخرين دشنام به «رئيس‌جمهوري اسلامي ايران» و «دكتر محمود احمدي‌نژاد» افراد، گروه‌ها و بعضاً برخي رجال واكنش‌هايي از خود بروز داده‌اند، گفتند دشنام ناروايي بود! عجب! مگر دشنام چيز خوبي بود كه اكنون لازم آمد درباره زشتي آن سخن گفته شود. در همه مكاتب، فرهنگ‌ها و ملل و نحل فحش و ناسزا، سزا نيست، از نبي مكرم اسلام صلوات الله عليه مرويست كه حتي به دشمنان خود نيز دشنام ندهيد! وانگهي «دشنام»، «نقد» و «نقادي» نيست كه آقاي «رئيس» در سخنراني غراي خود خطاب به او گفتند اگر هم نقد مي‌كنيد! توأم با «متانت» باشد، چه اينكه فحش و متانت ذاتاً متناقض‌اند و مگر نه اينكه جناب ايشان بنا به گفته خويش به رئيس سازمان هدفمندي فهماند كه خانه ملت حرمت دارد و با او كاري كرد كارستان! پس اگر چنين است طرح‌بندي دشنام آن فحاشي به نماينده جمهور بر سبيل نقد يا نقادي دولت مزاحي بيش نيست!
 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:توهین به رئیس جمهور, توسط محمد


تمسخر و فحاشي به مسئولان در مجلس هشتم در اوج خود قرار داشت


عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: تمسخر و فحاشي به مسئولان در مجلس هشتم در اوج خود قرار داشت. محمود احمدي بيغش نماينده مردم شازند در نطق ميان دستور خود درخصوص سخنان علي مطهري گفت: هم‌اكنون در ايامي هستيم كه مردم مي‌خواهند 3 خرداد را به جشن بنشينند ولي چه بهتر بود كه آقاي مطهري با اظهارات خود كام مردم را تلخ نمي‌كرد. وي با بيان اينكه سپاه نه تنها يك نهاد بلكه يك فرهنگ است كه ريشه در عاشوراي حسيني دارد گفت: بهتر است نمايندگان انصاف را رعايت كنند. احمدي بيغش با بيان اينكه برخي‌ها تصور مي‌كنند مانند شهيد مدرس هستند، اظهار داشت: هزاران نفر به مجلس آمده‌اند و رفته‌اند چرا هنوز مدرس ماندگار است؟ اين بدان دليل است كه مدرس تمام حركاتش براي رضاي خدا بود و مانند برخي‌ها كه امروز از روي كبر و غرور قدم برمي‌دارند نبود. وي اظهار داشت: در اين چهار سال بيشترين تمسخرها و فحاشي‌ها را در مجلس داشتيم. وي ادامه داد: چرا بايد يك فرد به خدمتگزار ملت توهين كند. امروز امريكايي‌ها و اسرائيلي‌ها هم به پاك بودن خدمتگزار ملت ايران اذعان داشته‌اند ولي برخي‌ها از روي حسادت و لجبازي مي‌خواهند اين موضوع را پنهان كنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني نمايندگان ديروز در حالي جلسه علني خود را آغاز كردند كه زمزمه‌هاي برگزاري تجمعي از سوي دانشجويان و جوانان بسيجي در اعتراض به هتاكي‌هاي علي مطهري به سپاه و شخص رئيس جمهور موجب شده بود تا گرداگرد ساختمان مجلس در بهارستان را نيروي انتظامي تحت حفاظت قرار داده و مانع از برگزاري هرگونه تجمعي شود اما در داخل مجلس هم جلسه علني با نطق علي لاريجاني رئيس مجلس شروع شد كه با انتقاد تلویحی از اظهارات علی مطهری گفت: نمایندگان در بیان مطالب خود طوری عمل کنند که حرمت پاسداران عزیز در جامعه و ‌شأن و احترام مسئولان ‌قوای سه‌گانه حفظ شود و اگر انتقادی است، باید با متانت ادا شود. در راهروهاي مجلس هم جمعي از نمايندگان با نگارش و امضاي بيانيه‌اي، اين هتاكي‌ها را محكوم كردند كه البته اين بيانيه به صحن علني نرسيد اما تعداد زيادي از نمايندگان را با خود همراه كرد. همزمان در صحن نيز تحركاتي براي تذكر و اعتراض به رفتار هتاكانه علي مطهري انجام شد و هنگامي كه حميد رسايي نماينده تهران خواست تذكري در اين زمينه دهد، ميكروفونش از سوي باهنر كه رياست جلسه را برعهده داشت، قطع شد كه با فريادهاي اعتراض كوچك‌زاده، ديگر نماينده تهران مواجه شد.
حميد رسايي بار ديگر در پايان جلسه علني ديروز در تذكري با انتقاد از نطق اخیر علی مطهری در پارلمان و تأكيد بر اين كه با سكوت نمي‌توان از كنار این مسائل گذشت، گفت: آیا ما می‌توانیم هر نسبت ناروایی را از تریبون مجلس مطرح کنیم؟ آیا قانون به ما چنین اجازه‌ای را می‌دهد؟ در همین مجلس دست بلند شد به یکی از کارکنان دولت به هر دلیلی، اما آن آقا عصبانی شد و حرف‌های نامربوط زد و دستگاه قضایی با او کاری کرد که آن آقا مجبور شد در اینجا عذرخواهی کند و مجلس نیز عذرخواهی او را پذیرفت. رسایی ادامه داد: آیا نماینده‌ای که در نطق خود یک‌سری مطالب و الفاظ و ادعاهایی را در مورد رئیس جمهور به کار برده، لازم نیست عذرخواهی کند؟
نماینده مردم تهران با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس مجلس و برخی از اعضای هیأت رئیسه، گفت: ایشان بعد از یکی از جلسات مجلس که باعث اوقات تلخی شد، با جمعی از اعضای هیأت رئیسه و رئیس مجلس جلسه‌ای داشتند و فرمودند: «گاهی حوادثی پیش می‌آید که باید به خدا توکل کرد، مجلس به رئیس جمهور اهانت کرد البته مجلس می‌تواند سؤال کند، می‌تواند استیضاح کند اما مجلس حق ندارد به هیچ‌کس اهانت کند بخصوص رئیس جمهور، کدام مجالس به رؤسای جمهوری قبلی اهانت کردند، ظلم بود، کار بدی کردید، قوه مقننه و مجلس حق ندارد به هیچ کس اهانت کند، قوه مقننه و مجلس مظهر فضایل ملت هستند، همین مانده که فحاشی کنند، کتک بزنند، متحد شدند به صورت علنی در مقابل چشم مردم، خلاف اخلاق بود، ظلم بود، رذیلت بود، نگران شدم، بنده صریحاً از این عمل که در هنگام صحبت رئیس جمهور اتفاق افتاد، ناراحت شدم؛ باید علاج می‌شد، آقای لاریجانی برادر عزیز ما تقصیر کردید، باید متوقف می‌کردید، این چه کاری است که می‌کنی، یقیناً عده‌ای در مجلس ناراحت هستند، حتی اگر هم از رئیس جمهور ناراحت باشند حق دارند، آقای لاریجانی باید برخورد می‌کردند، اعتراض به رأی شما ندارم، حق شماست اما این برخورد صحیح نیست، برخورد با یک مقام دوجور است، اعتراض داری، مستدل صحبت کنید به دور از سخن دوم یک جور کینه‌ورزانه است.» ‌وی گفت: آیا باید برای این موضوع (سخنان ‌علی مطهری) به این شکل برخورد می‌شد؟ امروز عده‌ای آمدند مقابل مجلس و ما با خبر شدیم که نیروی انتظامی با آنها برخورد کرده، چون معترض بودند.
وي افزود: اگر مدعی العموم همان طور که در موارد دیگر برخورد کرد و با نویسندگان، مسئولان بخش سایت‌ها و مسئول سیاسی نشريه 9 دی که 6 روز او را به انفرادی بردند برخورد کرد، اگر مدعی‌العموم اینجا هم به وظیفه‌اش عمل می‌کرد، شأن مجلس حفظ می‌شد. رسایی گفت: این سؤالی است که افکار عمومی دارند. چرا مدعی‌العموم یک جاهایی حسگرهایش خیلی قوی است و زود عمل می‌کند و یک جاهایی فراموش می‌کند؟
نمی‌فهمم کجای نطق من اهانت و بی‌ادبی بود؟
اما بار ديگر ديروز تريبون براي علي مطهري باز شد تا به دفاع از خود در برابر كساني كه به هتاكي‌هاي او اعتراض داشتند، بپردازد. او گفت كه هيچ يك از انتقادها را نمي‌پذيرد و تأكيد كرد: ‌بنده نمی‌فهم که کجای سخنان من اهانت و بی‌ادبی بود! مطهري البته در دفاع ازخود به اهانتش نسبت به رئيس جمهور هيچ اشاره‌اي نكرد و درباره ادعايش در زمينه مداخله سپاه در انتخابات بار ديگر اين ادعا را اين گونه تكرار كرد: بنده در آن نطق اعلام کردم که سپاه پاسداران در انتخابات مجلس نهم از برخی از کاندیداها حمایت کرد و تمام قد وارد شد و به نظر من همین کار تخلف است. وي همچنين با ادعای این که بسیاری از فرمانده سپاهان نیز حرف من را قبول دارند، ادعاي ديگري را مطرح كرد كه بنده باخبرم که رهبر معظم انقلاب نیز از رفتاری که برخی از افراد در سپاه داشتند، راضی نبودند و البته تهديد هم كرد كه اگر برخی از فرماندهان سپاه این کار را ادامه دهند، نام آنها را اعلام می‌کنم.

با توهين به دنبال كسب محبوبيتند!

 

حجت‌الاسلام والمسلمين اديب يزدي با بيان اين‌كه اگر آقاي مطهري مي‌دانستند نتيجه كلامشان اينچنين استنتاج مي‌شود، تجديدنظر مي‌كردند، مي‌گويد: در هر صورت تهمت زدن به نفس نفيس مؤمن، آن هم كسي در شأن رياست محترم جمهوري كه ميليون‌ها رأي مثبت مردم وي را پشتيباني مي‌كند كار بسيار غيرعاقلانه و ناصحيحي است. اين استاد حوزه‌هاي علميه و واعظ مشهور تهراني در گفت‌وگو با با بيان اين‌كه جسارت كردن به رئيس‌جمهوري كه صفت شجاعت و مردانگي و غيرت‌مداري‌اش عالم را پر كرده اصلاً مطابق موازين اخلاقي نيست تصريح مي‌كند: اي كاش افرادي‌كه تريبون‌هاي حساس دستشان است مراتب اخلاق را رعايت مي‌كردند. وي ادامه مي‌دهد: ما اصلاً وجه مميزيمان با ساير جوامع و ملل فقط در بحث اخلاقيات است و الا از هر جهت ساير اقوام هم مدعيات فراواني در جهت دستيابي به قله‌هاي تمدن دارند.
مفتري قابل تعقيب است و بايد تعزير شود
 

 



ادامه مطلب...